5 ризиків при встановленні домофону
У Ваш під’їзд заходять всі, кому не лінь, і витворяють там що хочуть??
Тривожно заходити ввечері в відкриті двері під’їзду?
Вам набридло кидати ключі з балкона гостям?
До Вас не може потрапити лікар, тому що якийсь жартівник закрив двері?
У Вашому під’їзді темно і страшно?
Тоді Ви однозначно «дозріли» до встановлення домофону! Але!
Є певний ризик при втіленні в життя Вашого чудового плану.
Ризик укласти Договір з ненадійною компанією.
-
У компанії немає офісу.
Немає бухгалтерії. Немає складу. Тільки номер телефону, закріплений за приватною квартирою. Уявіть собі, в Миколаєві і таке буває. У разі питань з обслуговування, а вони рано чи пізно можуть з’явитися, Вам реально нікуди буде звернутися.
-
Немає цілодобового телефонного доступу в офіс.
Адже автовідповідач із записом всіх телефонних розмов — прекрасний інструмент для захисту Ваших прав.
-
Низька ціна на встановлення домофону.
Зв’язок «ціна-якість» ще ніхто не відміняв. Гарне добротне сучасне обладнання з гарантією як мінімум 10 років не може коштувати дешево.
А компанія, яка встановлює домофон, може економити не тільки на обладнанні, а й на роботі з самими дверима. Просте фарбування найбюджетнішою фарбою поверх старої облупленої, встановлення малопотужного магніту без зміцнення петель дверей — ось і весь нехитрий «сервіс». Повірте, через півроку двері, як кажуть в Одесі, обов’язково «робитимуть Вам нерви».
-
Абонентська плата не зрозуміло за що.
За умовами Договору за Ваші «кровні» все повинно ремонтуватися БЕЗКОШТОВНО і ШВИДКО. Плановий огляд устаткування та дверях — не рідше разу на квартал. Фарбування дверей — турбота співробітників компанії.
-
Непривітні і недбало одягнені співробітники.
Компанії, які заслужено користуються довірою людей, відповідно добре стоять на ногах і обов’язково проводять конкурсний відбір найдосвідченіших фахівців. І за цю роботу гідно платять.
Це — основні ризики при виборі компанії, яка буде піклуватися про безпеку та затишок Вашого під’їзду. Якщо є, чим доповнити мої спостереження, телефонуйте! Будемо раді співпраці!
Автор статті — клієнт і співробітник компанії «Ваш Домофон»
Коврижних Лада