5 ризиків при встановленні домофону

Thinking-175x270У Ваш під’їзд заходять всі, кому не лінь, і витворяють там що хочуть??

Тривожно заходити ввечері в відкриті двері під’їзду?

Вам набридло кидати ключі з балкона гостям?

До Вас не може потрапити лікар, тому що якийсь жартівник закрив двері?

У Вашому під’їзді темно і страшно?

Тоді Ви однозначно «дозріли» до встановлення домофону! Але!

Є певний ризик при втіленні в життя Вашого чудового плану.

Ризик укласти Договір з ненадійною компанією.

 

  1. У компанії немає офісу.

Немає бухгалтерії. Немає складу. Тільки номер телефону, закріплений за приватною квартирою. Уявіть собі, в Миколаєві і таке буває. У разі питань з обслуговування, а вони рано чи пізно можуть з’явитися, Вам реально нікуди буде звернутися.

  1. Немає цілодобового телефонного доступу в офіс.

Адже автовідповідач із записом всіх телефонних розмов — прекрасний інструмент для захисту Ваших прав.

  1. Низька ціна на встановлення домофону.

Зв’язок «ціна-якість» ще ніхто не відміняв. Гарне добротне сучасне обладнання з гарантією як мінімум 10 років не може коштувати дешево.

А компанія, яка встановлює домофон, може економити не тільки на обладнанні, а й на роботі з самими дверима. Просте фарбування найбюджетнішою фарбою поверх старої облупленої, встановлення малопотужного магніту без зміцнення петель дверей — ось і весь нехитрий «сервіс». Повірте, через півроку двері, як кажуть в Одесі, обов’язково «робитимуть Вам нерви».

  1. Абонентська плата не зрозуміло за що.

За умовами Договору за Ваші «кровні» все повинно ремонтуватися БЕЗКОШТОВНО і ШВИДКО. Плановий огляд устаткування та дверях — не рідше разу на квартал. Фарбування дверей — турбота співробітників компанії.

  1. Непривітні і недбало одягнені співробітники.

Компанії, які заслужено користуються довірою людей, відповідно добре стоять на ногах і обов’язково проводять конкурсний відбір найдосвідченіших фахівців. І за цю роботу гідно платять.

 

Це — основні ризики при виборі компанії, яка буде піклуватися про безпеку та затишок Вашого під’їзду. Якщо є, чим доповнити мої спостереження, телефонуйте! Будемо раді співпраці!

 

 

Автор статті — клієнт і співробітник компанії «Ваш Домофон»

Коврижних Лада