Поширені питання
Чому ми можемо бути впевнені в надійності вашої компанії?
Компанія «Ваш Домофон» є одною з багатьох філій по всій Україні з головним офісом в м Запоріжжя. Також за весь період позиціонування на ринку домофонних послуг наша фірма зарекомендувала себе як надійний і чесний підрядник.
Погоджуючись на співпрацю з нашою компанією, Ви отримуєте ряд незаперечних переваг:
— Встановлення в під’їзді нових металевих дверей в спеціальному виконанні або якісне оновлення вже існуючих. Двері оснащуються доводчиком, який забезпечує безшумне її закриття, і електромагнітним замком. На двері встановлюється блок виклику, який не має кодів. Увійти в під’їзд можуть тільки власники квартир, скориставшись спеціальним електронним ключем, або гості, яким відкрили двері за допомогою кнопки дистанційного керування, розташованої на переговорному пристрою в квартирі.
— Зовнішні панелі обладнання виконуються зі сталі товщиною 12 мм, яка витримує удар кувалдою. Кнопки на блоці виклику металеві, їх не можна підпалити, продавити, дисплей захищений ударостійким склом.
— Двері забезпечені механізмом захисту проти зняття. Вся електропроводка ведеться сховано. Тому дуже складно пошкодити або знеструмити систему.
— Ми займаємось повним технічним обслуговуванням домофонів та при цьому даємо 10 років гарантії на свою продукцію.
— Встановлення домофона вирішує проблему економії енергоресурсів, що стає особливо актуальним в зв’язку з постійним подорожчанням газу і електроенергії. Не секрет, що незачинені двері під’їздів приводять до величезних тепловтрат, особливо в холодну пору року. Ми ж встановлюємо нові двері з мінеральним утеплювачем. Після встановлення домофону в під’їздах стає значно чистіше, і жителі починають активно займатися облаштуванням і ремонтом приміщень.
А найголовніше — це чистота, затишок і безпека Вашого під’їзду.
Та пам’ятайте, що обравши компанію з встановлення і обслуговування домофона, ви укладаєте з нею договір на довгі роки. Тому так важливо підходити до вибору компанії з усією відповідальністю.
Головне в нашій роботі — наші Абоненти. Для вас в компанії працює велика команда консультантів, які допомагають організувати під’їзд, консультують на всіх етапах роботи, аж до закінчення монтажу домофону.
Які ключі використовуються? Чи можна їх підробити? Де придбати?
Ключі, що використовуються в наших домофонах, мають унікальний цифровий протокол, і кожен ключ унікальний. А при встановленні домофонної системи нового покоління (Mifare) підробити або дублювати ключ взагалі неможливо. Додатково ключі можна придбати в нашому офісі, при собі необхідно мати паспорт з пропискою за даною адресою або будь-який інший документ, що підтверджує право власності або оренди.
Також Ви можете замовити КЛЮЧ З ДОСТАВКОЮ. Залишіть заявку за телефоном або у нас на сайті, і ключ доставлять в зазначене Вами місце.
Чи можна отримати пільги? Кому вони надаються?
Наша компанія надає пільги на абонентську плату певним категоріям населення.
Пільги надаються в наступних випадках:
- якщо в квартирі проживає самотній пенсіонер (прописана одна людина в квартирі);
- якщо в квартирі проживає інвалід (1 чи 2 групи) і з ним не проживає працездатний член сім’ї.
Для отримання пільг необхідно надати наступні документи:
- довідка про склад сім’ї;
- копія пенсійного та / або інвалідного посвідчення.
Чи буде працювати домофон в морози?
Все обладнання домофонної системи працює при температурному режимі від –45 до +45.
Що робити мешканцям, які не хочуть встановлювати домофон?
Мешканці, які відмовилися від встановлення домофону, отримують один ключ безкоштовно, а також мають можливість придбати ключі згідно прейскуранта і безперешкодно потрапляють в під’їзд, але цим мешканцям не встановлюється в квартиру переговорний пристрій, і вони не зможуть користуватися дистанційним відкриттям дверей.
У нашому під’їзді встановлено домофон, але в нашій квартирі немає переговорної трубки. Як ми можемо її встановити?
Іноді виникає ситуація, коли на момент встановлення домофону в під’їзді, деякі мешканці відмовляються від встановлення переговорного пристрою в своїй квартирі. Таким чином, ці мешканці не можуть користуватися дистанційним відкриттям під’їзних дверей. Після деякого часу, у таких мешканців, як правило, виникає бажання повноцінно користуватися системою. У таких випадках необхідно укласти з нашою компанією індивідуальний договір.
Для укладення договору Вам необхідно зв’язатися з нашою компанією найбільш зручним для Вас способом:
— залишити заявку на індивідуальне встановлення на нашому сайті;
— залишити заявку на індивідуальне встановлення за телефоном офісу нашої компанії або через електронну пошту;
— приїхати в офіс компанії «Ваш Домофон» з паспортом.
Абонентська плата буде нараховуватися з моменту підключення.
Що робити, якщо зламався домофон? Як швидко приїде майстер? Як відбувається ремонт?
Якщо у Вас в квартирі або в Вашому під’їзді зламалось обладнання, необхідно зробити заявку на ремонт. Для цього Вам необхідно зателефонувати в офіс нашої компанії, написати повідомлення в Viber або на електронну пошту або заповнити бланк заявки на сайті.
З моменту оформлення заявки ремонтна бригада приїжджає протягом 36 робочих годин (4 робочих дні).
Увага! Заявки від НЕ абонентів або абонентів, що мають заборгованість по абонентській платі, не приймаються.
Що відбувається з домофоном при відключенні електроенергії?
При відключенні електроенергії вхідні двері буде відкрито, так як цього вимагають правила техніки пожежної безпеки. У разі пожежі парадні двері не будуть перешкоджати шлях працівникам рятувальних служб.
Що відбувається при не оплаті абонентської плати за ТО?
Абонентам, які не вносили плату за ТО протягом 1 кварталу, буде відключена можливість дистанційного відкриття дверей до погашення заборгованості, що виникла. Відключення через заборгованість не є підставою для припинення нарахування абонентської плати. Абонентська плата перестає нараховуватися тільки після подачі письмової заяви абонентом. Повторне підключення абонентів після погашення заборгованості відбувається за окремою заявкою абонента. Нагадуємо, що абонентська плата вноситься раз в квартал до 10 числа першого місяця наступного кварталу..
Будь-які заявки на ремонт обладнання від абонента, який має заборгованість по абонентській платі, не приймаються.