Технічне обслуговування
Одним з основних пріоритетів роботи нашої компанії є технічне та профілактичне обслуговування встановленого обладнання.
Саме обслуговування забезпечує безперебійну роботу системи.
Будь-який механізм вимагає догляду і регулювання. Перепад температур, вологість, пил, зміна сезонів і багато інших чинників впливають на роботу будь-якого пристрою, в тому числі і нашої системи.
Догляд та профілактика — запорука безперебійної роботи домофона.
Наявність резервного складського запасу обладнання дає можливість забезпечити якісне та швидке усунення можливих поломок.
Ми підтримуємо надійність і стабільність роботи обладнання протягом усього періоду обслуговування.
Технічне обслуговування передбачає абонентську плату, яка оплачується щоквартально.
В абонентську плату без додаткової оплати входять:
- вартість щоквартальних профілактичних оглядів;
- виклик фахівця в разі несправностей;
- заміна комплектуючих і ремонт;
- усунення пошкоджень домофонної системи.
У разі виявлення несправностей достатньо зателефонувати в службу сервісу для виклику спеціаліста, який виконає ремонтні роботи протягом 36 робочих годин.
Звертаємо Вашу увагу, що відключення переговорного пристрою через заборгованість або його технічна несправність не є підставою для автоматичного розірвання договору. Таким чином, абонентська плата продовжує нараховуватися за технічне обслуговування домофонного обладнання, в яке входить не тільки переговорний пристрій, але і вся домофонная система.
Якщо переговорний пристрій домофону був відключений через заборгованість, повторне підключення здійснюється після погашення абонентом заборгованості та після подачі заявки диспетчеру.
Термінове повторне підключення здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати подання заявки. Вартість термінового підключення – 100 грн.
Безкоштовне повторне підключення — без оговорених строків, здійснюється сервісним майстром при виконанні ремонтних заявок в Вашому районі.
Послуга тимчасового відключення домофону без нарахування абонентської плати можлива за умови написання абонентом заяви в офісі Компанії.
Перелік робіт, що проводяться при щоквартальному технічному обслуговуванні під’їзду:
- зовнішній огляд всіх складових системи;
- перевірка стану кріплень і з’єднувальних вузлів доводчика та кріплень захисних кожухів;
- регулювання швидкості закривання дверей;
- перевірка та, при необхідності, регулювання електромагнітного замка;
- зміна кодів доступу блоку виклику з метою захисту від зловмисників;
- очищення гнізда зчитувача ключа та решітки мікрофону;
- перевірка електричних з’єднань;
- перевірка двостороннього аудіо-зв’язку з абонентом і перевірка кнопок дистанційного відкривання дверей (вибірково);
- змащення петель дверей при необхідності.
Тел. для зв’язку: (067) 63-05-805 (+Viber).