Технічне обслуговування

 

1088234_SMJPG1

Одним з основних пріоритетів роботи нашої компанії є технічне та профілактичне обслуговування встановленого обладнання.

Саме обслуговування забезпечує безперебійну роботу системи.

Будь-який механізм вимагає догляду і регулювання. Перепад температур, вологість, пил, зміна сезонів і багато інших чинників впливають на роботу будь-якого пристрою, в тому числі і нашої системи.

Догляд та профілактика — запорука безперебійної роботи домофона.

Наявність резервного складського запасу обладнання дає можливість забезпечити якісне та швидке усунення можливих поломок.

Ми підтримуємо надійність і стабільність роботи обладнання протягом усього періоду обслуговування.

Технічне обслуговування передбачає абонентську плату, яка оплачується щоквартально.

В абонентську плату без додаткової оплати входять:

  • вартість щоквартальних профілактичних оглядів;
  • виклик фахівця в разі несправностей;
  • заміна комплектуючих і ремонт;
  • усунення пошкоджень домофонної системи.

У разі виявлення несправностей достатньо зателефонувати в службу сервісу для виклику спеціаліста, який виконає ремонтні роботи протягом 36 робочих годин.

Звертаємо Вашу увагу, що відключення переговорного пристрою через заборгованість або його технічна несправність не є підставою для автоматичного розірвання договору. Таким чином, абонентська плата продовжує нараховуватися за технічне обслуговування домофонного обладнання, в яке входить не тільки переговорний пристрій, але і вся домофонная система.

Якщо переговорний пристрій домофону був відключений через заборгованість, повторне підключення здійснюється після погашення абонентом заборгованості та після подачі заявки диспетчеру.

Термінове повторне підключення здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати подання заявки. Вартість термінового підключення – 100 грн.

Безкоштовне повторне підключення — без оговорених строків, здійснюється сервісним майстром при виконанні ремонтних заявок в Вашому районі.

Послуга тимчасового відключення домофону без нарахування абонентської плати можлива за умови написання абонентом заяви в офісі Компанії.

Перелік робіт, що проводяться при щоквартальному технічному обслуговуванні під’їзду:

  • зовнішній огляд всіх складових системи;
  • перевірка стану кріплень і з’єднувальних вузлів доводчика та кріплень захисних кожухів;
  • регулювання швидкості закривання дверей;
  • перевірка та, при необхідності, регулювання електромагнітного замка;
  • зміна кодів доступу блоку виклику з метою захисту від зловмисників;
  • очищення гнізда зчитувача ключа та решітки мікрофону;
  • перевірка електричних з’єднань;
  • перевірка двостороннього аудіо-зв’язку з абонентом і перевірка кнопок дистанційного відкривання дверей (вибірково);
  • змащення петель дверей при необхідності.

Тел. для зв’язку: (0512) 71-07-73, (067) 63-05-805 (+Viber).